Overload

Jag skulle köpa böcker ju.

Fick ett presentkort på födelsedagen, vikt för 4 pocket. Det var från en bokklubbsvän, som hade förslag på titlar och allt, men som vanligt hade jag läst dem redan. Jag borde kanske hitta en ny (en till! Jag slutar inte i den här vi har alldeles för trevligt) bokklubb, med folk som läser lika mycket men inte samma böcker som jag..

Hur som helst blev det.. INGA BÖCKER ALLS. Vet inte vad som hände, kanske var jag för varm, trött och hungrig. Jag hittade bara inget jag var sugen på.

Några tips?

Kommentera

