A-Ö: W

Så, nu är jag ikapp. Så snart jag är klar med det här inlägget vill säga.

Författare på W: Jag går ifrån förnamnsprincipen igen, det blir för svårt. Siv Widerberg får det bli. Minns ni hennes Klass 6D, Sverige, Världen och så vidare? Jag tyckte mycket om dem. Jag gillar också många av hennes dikter. Minns plötsligt att jag skrev ett långt brev till henne en gång, som tyvärr kom tillbaka utan att hon fått det. Undrar vad jag skrev…

Bok på W: Wuthering Heights av Emily Bronte. I ärlighetens namn är det väl ingen favorit, men jag kommer inte på någon annan. Förslag?

Litterär karaktär på W: Willy Wonka. Galen man med godisfabrik – kan det bli bättre. Inte påhittad av en kvinna – jag veeeet, men jag kommer inte på någon.

One response to “A-Ö: W

  1. P.S Ser ni att mitt egenhändigt ritade W ser ut som en rumpa! Hihi!

Kommentera

