Bokcirkel bildad!

När jag började den här bloggen var det med tanken att det var ett bra sätt att få skriva av sig lite, och en rolig sidogrej till mitt läsande. Nu har bloggen på flera sätt fått avtryck i livet utanför datorn, och det tycker jag är underbart.

Inte bara genom Pocket&Prassel utan också genom min helt nybildade bokcirkel. Fyra tjejer har hört av sig, så nu drar vi igång! Fan vad kul!

Jag lovar att hålla er uppdaterade.

 

Höll på att glömma: TACK Johanna K!

12 responses to “Bokcirkel bildad!

  1. Vad skoj! Jag är så himlans glad att några fann varandra. Jag hoppas att bokcirkeln kommer funka och att ni kommer att träffas länge!

  2. Hej hej, jag har också skickat ett mail! =)

  3. Vad snygg den här bloggen är förresten.

    Hoppas du har tid och lust att hänga på den här nya kulturfyran:
    http://kulturbloggen.com/?p=1393

    Hoppas ni inte tycker den är för klurig.

  4. Johanna: Lovar att uppdatera dig – inte minst här på bloggen.

    Fia: Jag har svarat!

    RS: Tack! Jag ska klura på kulturfyran!

  5. Och nu är vi två till!

  6. Åh nu blir jag lite avis. Vill också vara med i bokcirkel. Nedrans att jag inte bor i Malmö. =)

  7. Emm: Hade varit kul att ha dig med. X2000 ToR en gång i månaden? =)

  8. Hej!

    Kan man fortfarande gå med i bokklubben??

  9. Ellen Claesdotter

    Hej,

    jag hittade ditt inlägg och nu din sida här. Jag är en tjej, 30 år som flyttat från göteborg till skåne (Glumslöv)för ett halvår sen. Lämnade i GBG den bokcirkel som jag startat med 8 tjejer där. Nu är min längtan efter en ny cirkel här i skåne enorm. Finns det plats för en till i er cirkel i Malmö. Upplägg?

    Hälsar
    Ellen

  10. Hej Ellen!

    Du kanske har sett mitt senare inlägg vid det här laget: https://fullbokhylla.wordpress.com/2008/11/24/om-bokcirkeln/

    Tyvärr är cirkeln sluten för denna gång. Hoppas du hittar en annan!

  11. Pingback: Bokcirkelbok 15: Svinhugg « En full bokhylla är en rikedom

  12. Pingback: Bokcirkeln: Ru av Kim Thúy (Bokcirkelbok 32) | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

