A-Ö: G

Malins nästa bokstav är G, så jag kör vidare:

Författare på G: Jonas Gardell. Han var en storfavorit under mina tonår, men av någon anledning har intresset svalnat. Ville ha Jenny när den kom men har ännu inte läst den. Det får bli i vinter!

Bok på G: Girlfriend in a Coma av Douglas Coupland. Det verkar vara tonårsfavoriternas bokstav. Den här boken lånade jag ut till en före detta pojkvän och fick aldrig tillbaka.. Saknar boken, inte exet!

Litterär karaktär på G: Efter mycket funderande.. jag kommer inte på någon !!!! … säger jag Gandalf i Sagan om ringen. Har aldrig varit Ringenfrälst, men har läst så klart!

One response to “A-Ö: G

  1. Vad våra listor blev lika. Jag har med valt Gardell och Gandalf! =)

Kommentera

