Hur går det med Goda omen?

Fick frågan bokcirkel-Fia, och tänkte att jag kan ta det här då det som ni kanske märker har dykt upp en ny bok till höger… Det är INTE för att jag inte gillar Goda omen, men ärligt talat har den inte gripit tag i mig.

Jag är vanligtvis ingen parallelläsare, men när mamma hade med sig två Mary Poppinsböcker till stugan fick ju allt annat stå åt sidan. Hon hade dessutom med sig en bok som hon fått via nån kvinnotidning och jag började skeptiskt men har faktiskt fastnat totalt i den nu. Rapport utlovas, både om den och om Mary Poppins!

Och innan det är dags för nästa bokcirkel ska Goda omen vara utläst!

Kommentera

