Förresten..

.. det har jag helt glömt att skriva:

När mamma kom ner med Mary Poppinsböckerna från barndomens bokhylla insåg jag att de böcker jag läst och läst om i barndomen är nummer 1 och 3, av FLERA. Det finns alltså fler. Gissa vem som var snabb på bokborsen.se-knapparna. Flera av dem har redan kommit hem till mig (Antikvariat är SÅ mycket snabbare än Bokus!!!) så jag vet en till som blir glad, nämligen A som kommer ner från Göteborg nästa helg för att hälsa på mig, maken och magen.

Kommentera

