Lycka!

lyckaÅh, vilken glädje det var att öppna postfacket idag! Titta bara på bilden så förstår ni.

Boken, Lyckan, kärleken och meningen med livet, har jag läst om men inte läst så det ska bli väldigt spännande. Godiset ser minst sagt smarrigt ut och den söta handvärmaren är perfekt i vintermörker och kyla!

En sak är helt klar: Pippi, jag kommer att sakna dig också!

 

Nu ska jag bara klura ut vem du är. Jag är ärligt talat noll koll, förutom att jag tror mig veta att du är norrifrån (och bara det är ju en trevlig egenskap!)

One response to “Lycka!

  1. Jo, visst kommer jag norrifrån. Men numera bor jag inte så långt ifrån dig… =)

Kommentera

