Äntligen

ingefara

Efter en massa tips från bloggläsare har maken kunnat hitta dessa (tack Monica!!). De säljs i en affär på Möllan, jättenära makens jobb. Åtta pix kostar de, så det är väl en överkomlig craving!

Det var precis sådana här jag var sugen på, även om de är mjukare än jag mindes dem. Vilken nytta man kan ha av en blogg!!

För övrigt kan jag berätta att jag är mycket förvirrad över vem som är min hemliga bokvän. Efter att ha fått en hint om att jag nog utgått från helt fel kriterier har jag gått igenom deltagarbloggarna igen.. eller rättare sagt orkade jag inte så långt för jag hade snabbt över sju misstänkta. Jag är en dålig detektiv!

4 responses to “Äntligen

  1. Det måste ses som en ära att bli misstänkt för att vara någons hemliga bokvän, och jag tar åt mig. Men du får leta vidare för mina paket har skickats till någon annan…. Lycka till i detektivarbetet!

  2. Spännande det här. Å jag hade också helt fel och nu har jag inte en susning. 🙂

  3. Kan det vara så att du helt enkelt bara ätit gamla o hårda karameller förut… ? De ska nog vara mjuka.

  4. Roligt jag kunde hjälpa till!

    (Hittade in på din blogg via Bokhora. När jag slutar jobba kvällar och helger anmäler jag mitt intresse till bokcirkeln.) 🙂

Kommentera

