Om jag var en poet…

gURL.comI took the If You Were a Poet… quiz on gURL.com
I am…
Sapphire

Do you tell it like it is, even if ”it” ain’t pretty? Then Sapphire, (aka Ramona Lofton) may be your poetic predecessor. Sapphire is a jewel of a poet, but you won’t find any precious language in her books. Read more

Which poet are you?

 

 Hittade det här hos La Bibliofille, och var så klart tvungen att testa mig. Lite roligt att jag blev en poet jag inte kände till. Något att upptäcka alltså!

2 responses to “Om jag var en poet…

  1. Hej hej, jag är litet orolig för att det inte skall bli av någonting imorgon eftersom jag inte har hört från någon på mailen. Jag skickade ett mail tidigare i veckan, har du fått det?

  2. Hej hej, jag undrar vad som kan ha hänt med mitt mail för det hamnade i skickat-mappen… provade skicka ett nytt mail nyss, har du fått det?

Kommentera

