Det slog mig just..

.. en oerhört hög andel av de bloggare jag läser kommer att kunna läsa mina recensioner. Spännande!

Det slår mig nu att ovanstående kommentar blir kryptisk, särskilt när den kommer från en bloggare och journalist som inte direkt är ovan vid publicering. Men det här är.. lite annorlunda! Har inte bestämt mig ännu om jag ska koppla ihop bloggen med recensionerna. Det innebär att min anonymitet försvinner. Å andra sidan skriver jag inget särskilt privat här, så jag får fundera på om det gör något!

One response to “Det slog mig just..

  1. Nu blir jag nog lite avundsjuk, är det inte alla bloggares dröm att få hem recensionexen hem och få läsa böcker före alla andra. Men grattis till jobbet och bebisen. Alltid roligt när det händer saker i ens liv.

    Har tänkt på det där med hur anonym man är när man skriver på en blogg. Själv bor jag så långt bort och jobbar inte inom ett yrke som har med skrivande och läsande att göra, så jag är rätt säker på att förbli anonym när jag skriver på bloggen. Men jag skulle nog fundera ett tag om den anonymiteten skulle försvinna, men jag vet inte riktigt varför

Kommentera

