Julpåse

Idag har första beståndsdelarna till min Julpåse Large inhandlats. Jag älskar att pyssla med presenter och är mycket nöjd med mina inköp. Hoppas bara mottagaren blir det också..

Själv har jag inte fått något livstecken från min tomte, jag hoppas hon klurar på något spännande till mig. Jag vet inte riktigt om jag borde lägga ut ”hintmail” som många gör eller om det räcker med allt jag skriver här på bloggen. Hmm.. jag väntar helt enkelt och ser om jag får någon fråga! Annars litar jag på att min tomte vet vad hon behöver veta. När det gäller kaffe och te kan jag i och för sig tillägga att jag för närvarande dricker sparsamt av båda. Har inte varit sugen på kaffe alls sedan jag blev gravid, och te dricker jag inte så ofta ändå.

One response to “Julpåse

Kommentera

