En vit jul

cora-sandelJo, med tanke på mitt tillstånd blir det definitivt en vit jul. Någon snöig jul lär det dock inte bli.. tyvärr. Fast jag hoppas på snö i Umeå över nyår!

Läste det här inlägget, och började tänka på en av mina absoluta favoritböcker, Cora Sanedels Alberte. Ingen (som jag har läst) har beskrivit kyla så bra som hon!

One response to “En vit jul

  1. Ja precis som du kommer jag att ha en vit jul, får bara känna på lukten av vin och snaps. Jag hoppas som du att det kommer finnas lite snö i Umeå över juldagarna. Men här i kära malmberget så öser snön ned hela tiden och julkorts känslan finns framför ens ögon hela tiden. Gick ultraljudet bra?

Kommentera

