Jordbävning

Ojoj.. Skåne skakade imorse!

3 responses to “Jordbävning

  1. Själv sov jag gott och märkte inte av någon jordbävning medan grannarna tydligen fruktat för sina liv. Hmm… Undrar om jag sover ovanligt tungt?

  2. Min chef sov också igenom det, medan en annan kollega som bor i samma hus var helt till sig! Det beror säkert på hur djupt man sover, och vilken sömnfas man är i. Själv var jag ju uppe och på jobbet, och trodde att tryckeriet hade gått i luften…

  3. Attans att jag sov, vaknade 30 min för sent. Men men – jag sover tungt och gott!

Kommentera

