Läser inte DN..

.. och tydligen inte samma böcker som DN:s recensenter heller. Har inte läst en enda av dessa

3 responses to “Läser inte DN..

  1. Har nog inte heller läst någon av dessa, men är sugen på en del av dem. Försökte börja läsa Lars Norens dagbok, men tröttnade efter några hundra sidor. Ska se vad mitt lilla bibliotek kan tänkas ha tagit in. Jag måste erkänna att jag väljer mer böcker efter vad andra bokbloggare läser, det är mer personligt på något sätt.

  2. Två och en halv titel har jag läst; Ett annat liv, Vägen och nästan hela Abigails liv. Tror det sett annorlunda ut för mig tidigare år då jag läst mer nyutkommet. Intressant se hur samstämmiga kritikerna är med varandra, även med SvD:s.

  3. Jag har bara läst två. ”Hey Dolly” av Amanda Svensson och ”Till dess din vrede upphör” av Åsa Larsson.

Kommentera

