Bokslut

Jag läser anda bokbloggares listor och bara önskar att jag var lika duktig på att anteckna vad jag läser. Kollade tillbaka i bloggen, som fyllde ett halvår 30 december, och kan i varje fall konstatera:

Antal recenserade böcker: 17

Antal ej utlästa böcker: 2 (Världens sista roman och Good Omen)

Antal bokcirkelböcker: 2 (plus Good Omen)

Antal böcker jag på rak arm vet att jag läst 2008 men inte skrivit om: 5, men då ränkar jag inte alla dem jag läste innan jag började blogga.

Antal julklappsböcker: 4 (Skattsökaren av Jean-Marie Gustave Le Clézio, Hon var ingen Florence Nightingale – människan bakom myten av Åsa Moberg, Dubbla slag av Malin Persson Giolito och (efter ett byte) Näckrosträdet av Elsie Johansson)

Antal lästa böcker hittills 2009: 1

Antal böcker på väg från Bokus: 9

One response to “Bokslut

  1. Ha ha, jag gillar din kategori ”Antal böcker på väg från bokus”. Den var ny!

Kommentera

