Mumin mumin mumin

Lyran tipsade om en uppstas på ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat! Hon får dessutom tips om en annan!

Kul!

One response to “Mumin mumin mumin

  1. Jo, absolut! Fast jag tror det är mest på grund av alla högtider.
    Fast jag måste medge att i mitt fall så spelade en bortglömd faktura en viss roll den här gången, men den blev nu inbetald sedan några dagar tillbaka, så jag förstår inte vad det är som hindrar dem från att skicka boken?

    Det fick bli min vanliga (kanske inte så logiska) otåliga reaktion: jag avbeställde allt, och beställde sedan på nytt igen.
    Jag gjorde så nämligen EN gång med en annan bok som behandlades jättelänge, och med den nya beställningen så skickades den redan dagen efter.
    Inte en särskilt tillförlitlig eller intelligent metod egentligen, men jag har svårt för när det inte händer saker… 😀

Kommentera

