Irriterad

Det här har hänt mig två gånger de senaste veckorna:

Lunchtid: Jag jublar då jag får sms om att mina böcker från Bokus äntligen kommit fram. De ska finnas på Värnhems Frukt och Grönt efter klockan 13.

15.00: Jag slutar jobba och cyklar direkt till butiken för att hämta ut böckerna och vidare hem och läsa.

15.15: Jag går besviken ut från Värnhems Frukt och Grönt då jag fått besked om att paketet ”kommer strax”.

21.00: Jag går och lägger mig och förbannar butiken för att paketet inte var framme och jag inte hann ner och hämta dem senare på eftermiddagen.

2 responses to “Irriterad

  1. Sådär är det ibland för mig också – det har funnits tillfällen då jag har fått en avi men paketet har inte kommit förrän flera dagar senare!

  2. Ja, det är ju baksidan av nätbokshoppandet… fast det är ju nästan alltid värt väntan, det låga priset menar jag. 🙂

Kommentera

