Typiskt..

Som jag skrev nedan beställde jag nästa nummer av VI Läser imorse.. Nu fick jag ett mail:

 

ViLÄSER – nu fyra gånger per år

För en tid sedan hörde du av dig till mig och ville veta mer om vår nya tidning för bokälskare – ViLÄSER.

Nu har jag glädjen att meddela dig att från och med nästa nummer så kommer tidningen att komma ut fyra gånger per år och du kan prenumerera.

 Nr 1 17 mars 

Nr 2 12 maj 

Nr 3  8 september

N 4 10 november.

Gå bara in på www.prenservice.se och ange kod 189-189103

så kommer tidningen hem till dig. Pris: 229:-

I nästa nummer har vi intervjuat den brittiska författaren Fey Weldon, vi har besökt Zafóns Barcelona, Åsa Lindeborg berättar om vad som hänt med hennes minnen av barndomen efter succén med Mig äger ingen och så får ni bland mycket annat veta hur man läser en serieroman.

Välkommen till ViLÄSER

Ann Lagerström

chefredaktör

One response to “Typiskt..

  1. Inget ont som inte har något gott med sig – ditt inlägg fick mig att klicka mig vidare och skaffa mig en helårsprenumeration! 🙂 Fortsättningsvis får böcker och tidskrifter komma direkt hem till mig, tvivlar på att jag kommer prioritera att springa på stan och leta om några månader…

Kommentera

