Förresten

Fick ”out of the blue” ett presentkort på en gratis pocketbok på Adlibris av Lovefilm. Så nu har Jo Nesbös Fladdermusmannen lagts till min tidigare beställning på Stora boken om Mumin. Noll kronor känns helt ok!

P.S Jag lyckas inte göra norskt ö på mitt tangentbord. Skumt, det ska väl bara trycka alt+ö?

4 responses to “Förresten

  1. Nä, så här gör man:

    Håll tangent alt nedtryckt samtidigt som du skriver in siffrorna 0-2-4-8 släpp upp alt-tangenten och voila, du får ett litet ø. För stort gör på samma sätt med alt-tangen och skriv in 0-2-1-6 och det blir ett stort Ø.

  2. Ojoj, det var mer komplicerat än jag trodde! Tack Martina!

  3. Hmm.. fast nu provade jag och fick det inte att fungera. PC eller Mac?

  4. Det fick jag med idag!
    Rent fånigt vad glad man blir 🙂

    Jag väljer nog ”Få det gjort”, och då är det ju rimligt att jag får det gjort och fixar det genast.

Kommentera

