Helt irrelevant

Bortse från det här inlägget, alla ni som vill läsa en renodlad bokblogg.

Jag kan bara inte låta bli att kommentera kronprinsessans förlovning. Jag har alltid varit lite lite besatt av kronprinsessan. Anledningen är att hon fyller år bara några dagar före mig. Hon är visserligen ett år äldre, men det gör liksom att jag hela tiden jagat efter henne. När jag fyllt 17 så har hon redan varit vid den eftertraktade myndigheten och så vidare. Men när hon fyllde 30 var jag inte fullt så avis. Inte för att jag skulle ha åldersnoja – inte alls – utan för att jag hade något mycket större att se fram emot. Jag och maken gifte oss nämligen på min 30-årsdag, så där slog jag henne!

 

Som att det var en tävling. Fniss!

Kommentera

