Jag är en usel bokälskare

Idag är det stora bokbytardagen. Jag har vetat om det hur länge som helst, har tipsat kompisar och kollegor om det. Men tror någon att jag kom ihåg att ta med mig en bok när jag gick hemifrån imorse? Nejdå. Jag glömde till och med Vi måste prata om Kevin, som jag brukar läsa på lunchen.

Får skylla på att jag 1, är gravid och 2, kliver upp 05.00 och åker hemifrån 05.50. Och 3, att jag var tvungen att mäta våra hallväggar lite hastigt imorse eftersom vi glömde det igår och A-M och jag har projekt takhyllor planerat i eftermiddag!

Kommentera

