Snörvel

Efter en skön helg hos mormor, och två böcker utlästa (recensioner kommer!) ligger jag nu hemma och snorar. Trist, men med tanke på bokhögen kanske det inte blir så illa trots allt!

3 responses to “Snörvel

  1. Vill du att jag tar med Marian Keyes-böckerna på bokcirkeln nu i veckan? Jag har inte hunnit läsa dem ännu men det gör inget, jag kan låna dem på bibblan istället då det blir dags. Vet just nu inte när jag kommer vara på humör för keyes, det går fortfarande fruktansvärt trögt med läsning över huvud taget…

  2. Ingen brådska, behåll dem tills du blir sugen!

  3. Schyrre. Då gör jag så, men sekunden du börjar sakna dem är det bara att pipa till så kommer jag rusandes med dem.

Kommentera

