Pocketpaket!

bokpaket

Titta vad jag fick idag!

Har kryat på mig och det här gjorde definitivt inte dagen sämre. Var helt oförberedd för jag väntar leverans från cdon, och tog för givet att det var det som var på G när det kom en avi i brevlådan. Men icke!

Min hemliga pocketvän har prickat helt ”rätt sorts” boats, och dessutom skickat med rött te som luktar smaskens! Helga Henchel är någon jag läst om och varit nyfiken på så det ska bli spännande att läsa.

Nu måste jag själv bara få ändan ur vagnen och skicka iväg en pocket till … en hemlig en!

 

Stort tack till min hemliga pocketvän!

2 responses to “Pocketpaket!

  1. Den boken är helt otrolig 🙂 Du har något att se fram emot… Jag tror jag sträckläste den, ungefär 😀
    Må så grankott…

  2. Hm, blev ju fel epostadress där ju, bla… Hm… ändrar 😉
    Texten ska vara såhär:
    Den boken är helt otrolig 🙂 Du har något att se fram emot… Jag tror jag sträckläste den, ungefär 😀
    Må så grankott…
    (NU tror jag alla rader blev rätt 😉 )

Kommentera

