Nej, inte det heller

Jag har inte försvunnit, och ligger heller inte på BB. (Det sistnämnda hoppas jag göra runt den 15 maj, varken för många dagar före eller efter) Däremot har jag varit i Örebro, på ett väldigt spännande seminarium. Ska försöka uppbåda ork att sammanfatta det mest intressanta för mina kollegor, och därmed också försöka dela med mig till er, men idag är jag så trött så trött.

Längtar från jobbet, så jag kan lägga mig på sängen och läsa Livets aviga och räta, som jag köpte som tåglektyr då Mannen i mina drömmar tog slut snabbare än jag väntat mig. Ska skiva om dem båda inom kort.

Kommentera

