Spotifylista

Nån som är sugen på sjukt bra covers?

Jag kikar bara in för att bjuda på listan, och uppdatera vad jag senast läst. Annars är jag på tok för snuvig för att tänka klart… Jag har i alla fall haft en mycket mycket bra påsk, och gissa vad? Jag ska inte jobba igen förrän 2010. Galet va?

4 responses to “Spotifylista

  1. Jag är rätt så avis på dig som inte ska jobba.. fast något säger mig att du kommer få det fullt upp ändå =)

  2. Hoppas du får en riktigt bra mammaledighet, med allt vad det innebär. Och ha det skönt innan bebisen dyker upp.

  3. De två år jag var mammaledig var den mest fantastiska och eneverande i mitt liv. Jag är så tacksam över att ha fått uppleva den tiden.

  4. Visst är det en härlig känsla att veta att man inte ska jobba på så länge?! Tänk vad mycket annat man tror man ska hinna med istället 😀 Lite avis på dig som väntar första. Själv väntar jag ju nr 5 strax före dig 🙂 (så vi får väl se vem som blir först!)

Kommentera

