Lite stiltje

Då jag är ledig och dessutom har doktorns order på att ligga till sängs (mild havandeskapsförgiftning) läser jag massor. Men, att hitta en liggande position för att blogga är svårare. Hoppas ni saknar mig lite och finns kvar när jag orkar skriva igen!

7 responses to “Lite stiltje

  1. Åh! Hoppas du blir av med den där havandeskapsförgiftningen snabbt.
    Vilken vecka är du i nu?

    • fullbokhylla

      37+6 så det bästa sättet att bli av med den är att vilden i magen bestämmer sig för att vara redo att träffa oss! =)

  2. Usch, tråkigt det där med vila… Jag hade också alla symptom för havandeskapsförgiftning men (peppar, peppar…) jag verkar klara mig.

    Det är ju bra att man kan ta det lugnt i solen också 🙂

    • fullbokhylla

      Ja, det är lustigt för jag läste din blogg om dina bekymmer precis innan jag själv började få symptom.. Tyvärr kan jag inte ens vila i solen, för doktorn förbjöd alla promenader som är längre än typ utanför porten. I det här läget önskar man att man hade hus med trädgård!

  3. Inte roligt med varken havandeskapsförgiftning, eller den väntan på att han ska titta ut. Jag trodde nästan att du var inne på förlossningen, när du inte bloggade på ett tag. Jag läste också mycket på slutet för att få tiden att gå och jag slapp ligga till sängs. Försökte städa mig fram till att få värkar. Men nu är det inte långt kvar och sen när han är ute då glömmer man all väntan. Jag skriver som jag skrev på min blogg ett mail till dig och berättar om trevliga förlossningsdetaljer 🙂 Sköt om dig

    Kram

    • fullbokhylla

      Åh, nog har jag varit på förlossningen men inte för the final thing.. =) Fördelen med att vara där på koll är att nu känner vi oss ganska hemma där, så det blir mindre skrämmande att åka dit när det väl gäller. Ser fram emot ditt mejl!

  4. Vet precis hur det är att vara gravid och sängliggande!!! Jag hade problem med sammandragningar så jag var sängliggande under båda mina graviditeter. Min första tjej kom 1 månad tidigt och min andra tjej kom 3 veckor tidigt. Andra graviditeten blev jag sängliggande i vecka 25, så det blev många veckor i soffan och sängen! Till slut tröttnade jag till och med på att läsa!

Kommentera

