En bebis är född

Ni som brukar vara inne här ibland kanske misstänkt att jag inte varit vid datorn på ett tag? Det beror på att jag i tisdags, klockan 12.14 blev mamma till världens underbaraste lilla pojke. Mer om honom kommer!

13 responses to “En bebis är född

  1. Gratulerar! 🙂

  2. Grattis, vad roligt att höra, jag förstår att du är i det lilla himmelriket som man befinner sig när man fått sitt lilla barn, grattis igen och jag hoppas allt gått så bra.

  3. Grattis till föräldraskapet. Hoppas ni mår bra alla tre.

  4. åh vad kul, grattis 🙂

  5. Åhåh! Stort grattis!!

  6. Stort grattis!

  7. Grattis!!! Jag har faktiskt tänkt på dig och undrat! Så underbart för er!!!

  8. Stort stort grattis!

Kommentera

