Hemlig bokvän efterlyses

Pekfingrar detta med ena handen då kinkig bebis vilar i andra. Jag har fått mitt tredje och sista paket i pocketbyte mini. Ännu en fullträff, särskilt som min hemliga vän skickat med en pixibok i en söt liten väska till Ebbot, och några goda råd till mig. Boken jag fick heter Så överlever du ditt första år som mamma och jag har redan börjat läsa och fnittra! Den är perfekt att läsa under amningen!

Tack kära hemliga bokvän som jag inte har någon aning om vem du är. Med tanke på gröthjärnan och min brist på tid att spana runt på bloggar får du hemskt gärna avslöja dig så att jag får tacka dig på riktigt!

4 responses to “Hemlig bokvän efterlyses

  1. Än en gång, grattis till bebis!

    Vad kul att du fnittrar åt och med boken, det gjorde jag också (för tre år sedan när min bebis var just bebis). Jag som trodde att det skulle vara så uppenbart i det sista paketet, eftersom väskan är av märket ”Tilde textil” som finns på min parallellblogg http://www.tildetextil.blogspot.com.

    Det var roligt att hitta på små paket åt dig!

  2. Nu är jag så långt efter att jag skäms, men största tänkbara grattis till lillkillen! 🙂

  3. Nämen oj vilken härlig blogg. Nu måste jag läsa massor massor här! Men först, ett tips. Kika in hos mig på http://www.niomanader.wordpress.com För förra våren var det jag som fick en liten bebis i slutet av april. Kanske hittar du lite tips, trix och råd. Grattis till ditt lilla mirakel. Nu-läsa mer om dig. Kram!

Kommentera

