Sökes: Baby Blues

Jag är på jakt efter en bok som inte verkar gå att få tag i på Adlibris mm; Baby Blues av Pia Hintze. Någon som har den och vill sälja/byta/skänka bort den så hör av er!

Snälla boktokig hjälper mig i jakten, kolla här!

5 responses to “Sökes: Baby Blues

  1. Jag kan kanske ha ett ex av den på pocket hemma. Jag ska kolla ikväll!!

  2. Jag har den och byter den gärna mot någon annan.

    Grattis till pågen också! =)

  3. Hej igen!
    Jag hittade inte mitt ex i bokhyllan tyvärr. Risken finns att jag redan gett den vidare:!/ Sorry.

    • fullbokhylla

      Ingen fara – Ingela har erbjudit ett byte så jag får den inom kort! Så här ska bokbloggar funka!

Kommentera

