Läsrapport på knaggligt modem

En snabb läsrapport från landet:

Har tragglat på med Cranford, och näe.. jag kommer ingen vart. Den är söt och lite rolig men berör mig inte alls. Till slut stod maken inte ut utan satte en annan bok i händerna på mig. Tio små negerpojkar (från min Sommarpåse lyx) läste jag ut på ett dygn eller så!

Och idag kom Bokus-paketet (se tidigare inlägg om sommarläsning) med bland annat Buddenbrooks. Men den första boken jag kastade mig över var Babyår, sådan är jag. Just nu.

Mina fina djur, i svartvitt, var enormt populär här hemma. Kul!

P.S Har ni sett att jag är en av månadens bokbloggare på Bokmässans hemsida? En ära!

Kommentera

