Pocket & prassel 3.0

Idag har jag fått mitt paket! Ett mycket trevligt sådant med två böcker som verkar mysiga: Rapsbaggarna av Karin Brunk Holmqvist och Lucy Sullivan is getting married av Marian Keyes. Den sistnämnde tror jag att jag har läst, men det var länge sedan och Keyes är ju alltid trevlig!

Rapsbaggarna har jag varit nyfiken på så det ska bli kul att läsa den medan jag mumsar Polkaskorpor!!

Tack tack du hemliga bokvän!

2 responses to “Pocket & prassel 3.0

  1. hej du!
    har du fått tag på baby blues av pia hintze (såg din förfrågan hos ”boktokig”)? annars har jag ett oläst ex!!

    /speciel k

  2. Vad bra att paketet har kommit fram. Jag har redan köpt nästa bok 😉 ….

Kommentera

