Hus är gott ju!

gotthusÅh, en av mina favoritböcker som liten har getts ut på nytt. Fasen vad kul.

Fick tipset från en ny blogg som jag tycker alla med intresse för barnlitteratur bör läsa: Bokunge!

3 responses to “Hus är gott ju!

  1. ÅÅÅH, vilken nostalgi! någonstans långt inne i minnet så minns jag den här boken och hur ”tokig” (barn-ord) jag tyckte den var. Tack för den fina påminnelsen 🙂

  2. Åhh!!! Har den givits ut på nyutt, vad kul! Den läste jag om och om igen som liten. Ska omedelbart beställas!

  3. Nu har den kommit. Den är ju lika galet bra som jag mindes den!

Kommentera

