Pocket & Prassel 3.0: Paket 2

Jag skrev ett snabbt och nöjt utrop från mobilen när paketet kom fram, men nu är det på tiden att jag talar om vad det innehöll. Min hemliga bokvän har verkligen träffat rätt. Nu har hon (?) hittat en deckare som jag varit mycket mycket nyfiken på, nämligen Edward Finnigans upprättelse av Roslund & Hellström. Har inte läst något av dem, men länge velat. Nu är det dags!

Dessutom fick jag en finfin necessär/börs och smarriga lakritsskorpor. Min hemliga bokvän verkar vara något av en skorpfantast. Undrar om det är en ledtråd.. hmmm!

One response to “Pocket & Prassel 3.0: Paket 2

  1. Pocket & prassel hemlig bokvän

    Skorpfantast eller dålig fantasi, det är 10.000 kr frågan?
    Sen måste du behålla necessären och ta fram den när sista paketet kommer. Jag lyckades inte pressa in fler saker i paketet, så jag fick dela upp innehållet😉

Kommentera

