Pocket & Prassel 3.0 Deluxe!

Ojoj. När jag öppnade paketet från min hemliga bokvän och hittade det här:

IMG_1794

 blev jag tvungen att gå in på En bok om dagens blogg och läsa reglerna för Pocket & prassel 3.0 för att försäkra mig om jag inte missat något om att det sista paketet skulle vara en lyxpåse. För det är just vad jag fått!

Förutom Björn Hellbergs Hedersmord och påsen med ingefärspraliner så har jag fått en söt ljusstake och ett underbart litet skrivblock. Dessutom har Ebbot fått en present! Den hamnar snart i Lilla bokhyllan.

Den andra boken, Dubbla slag av Malin Persson Giolito, har jag tyvärr redan läst. Det är ytterligare ett tecken på att min hemliga bokvän (som nu avslöjat sitt förnamn!) verkligen prickat rätt! Pocketen kommer att gå till någon som kommer att uppskatta den mycket, så sörj inte hemliga vän!

Här är paketet när det är öppnat:

IMG_1795

Nu ska jag bara försöka klura ut vem som skickat så fina paketet till oss. Jag ska klura och återkomma!

2 responses to “Pocket & Prassel 3.0 Deluxe!

  1. Hej
    Jag det är jag som varit din hemliga vän. Kul att du tyckte om paketet. Tyckte det behövdes något extra i höstrusket.
    Ang. julboken – en bekant till mig berättade att de till varje jul köpte en ny julbok som de sen läste. Dessa böcker plockades sen fram till varje jul och jag tyckte det blev en trevlig tradition.
    Kram

  2. Synd att du hade läst boken. Här i Gnesta så är bokhandeln inte så stor så boken kändes helt rätt 😉

    PS: Glöm inte att öppna Hellbergs bok 😉

Kommentera

