Ojoj..

.. vilken diskussion som kickades igång. Och vad många läsare jag haft de senaste dagarna! Wow! Kanske drar jag igång ett bokbloggarbyte efter jul- och nyår, det vore lite spännande!

Nu tänkte jag skriva om alla böcker jag läst på sistone, men maken skriker att sonen kräkt honom i håret så det får bli nästa gång!

One response to “Ojoj..

  1. Tyvärr lär jag väl aldrig hinna läsa några böcker i detta livet när film tar en alltför stor del men vem vet , i nästa liv kanske …🙂

    Ha en underbar dag.

Kommentera

