Julklappsböcker

Hemma efter en härlig familjejul.

 Jag fick faktiskt en del böcker i julklapp (faktiskt för att det som ibland händer är att alla tror att nån annan ger mig böcker och i slutänden får jag inga).

Den allra bästa överraskningen var makens namnsdagspresent: Glitterscenen av Monika Fagerholm. Vet inte hur jag kan kalla mig bokälskare och inte ha koll på att denna bok kommit, men jag visste alltså inte att en av mina favoritförfattare kommit med en ny bok – och dessutom en uppföljare… Dåligt av mig, men desto roligare på julaftons morgon!

Augustvinnaren var såklart med under julgranen. Först fick pappa den av mamma, sedan fick jag den av svärföräldrarna och sedan fick jag den av min farbror! Den sista blir bytt mot en överraskning!

Av maken fick jag också en deckare som jag ser fram emot att läsa! Och av pappa två klassiker; The Moonstone och The Wind in the Willows!

En hel del att läsa alltså, men nu när senaste Keyes är utläst (skriver om den snart) måste jag ge mig på bokcirkelboken!

One response to “Julklappsböcker

  1. Vilka underbara bok-klappar! Tre sekunder hoppas jag också hinna med att läsa inom kort.🙂 Augustvinnaren verkar väldigt läsvärd.🙂

Kommentera

