Snabbis

Skulle precis sätta mig framför datorn och blogga om Jane Austen Book Club (filmen) när sonen meddelade att han minsann inte vill ligga ensam i sovrummet, så nu får det bli ett snabbinlägg från telefonen.

Filmen var en enkel chickflick, söt men lite splittrad med plus för idén att hänga upp det på Austenböcker! Är dock lite avis på maken som ser Avatar på bio.

Så några ord om pocketkedjan: Vi kör! Kul att så många kommenterat och hejat på! Återkommer snart med de slutgiltiga reglerna och anmälningsinfo så vi kan dra igång i februari!

3 responses to “Snabbis

  1. Ah… vad kul! Det vill jag nog vara med på. Ska hålla koll här så att jag kan haka på den här gången.

  2. Har kommit att tänka på en sak ang pocketbytet du funderade att starta. Kunde man inte göra så att alla på listan skickar samtidigt ett paket. Alltså nr 1 till nr 2, nr 2till nr 3 ….nr 10 till nr 1. Hoppas du förstår hur jag menar, då får alla ett bokpaket en gång i månaden. De som inte vill vara med längre med längre medelar dig så gör du en ny lista på de som är kvar. /Camilla

  3. Camilla: Alltså det var så det var tänkt, jag kanske var otydlig på den punkten!

Kommentera

