Pocketkedja: Lite mer info

Jag inser att inläggen just nu mest är för internt bruk, men jag hoppas att ni som inte är med i pocketkedjan står ut lite till, tills vi fått allt att flyta!

Vi har ett avhopp, så listan är uppdaterad. Jag har också i ett mejl gått och och bett alla deltagare att slänga iväg ett kort mejl till mig så jag vet att alla är med på banan. Vore jätteglad om ni hörsammar detta så snart som möjligt!

Trevlig helg!

3 responses to “Pocketkedja: Lite mer info

  1. Jag har svarat på formuläret i bloggen och är fortfarande med!

  2. En fråga. Vill du att vi skriver bloggadresser även i de nyinköpta böckerna? Det kan ju hända att man läst den boken förut. Kanske skriva i alla böcker men göra en markering om man faktiskt läst boken.

    • Största anledningen till att man skriver i boken är ju för att vi i kedjan ska kunna se vart den har sitt ursprung så att säga. Så ja, skriv i båda böckerna – du vet ju inte vilken av dem som din mottagare väljer att skicka vidare. Vill man kan man ju skriva inom parantes huruvida man själv läst den. Det blir ju extra rolig info!

Kommentera

