Pocketkedjeinfo!

Har fått frågor om detta med att skriva sin bloggadress i böckerna. För tydlighetens skull:
Markera vem boken kommer från i BÅDA böckerna. Anledningen är ju att man ska kunna se ”ursprunget” på böckerna man får skickade till sig, och man vet ju själv inte vilken bok mottagaren kommer att välja att skicka vidare. Det ska ju vara den bok som man tror att mottagaren skulle gilla bäst!

Så – nu närmar det sig. Jag vet att flera redan skickat iväg sina böcker, och jag väntar själv ivrigt på ett paket som jag misstänker kommer att ligga och vänta på mig när jag kommer hem idag. Själv klurar jag fortfarande, men i helgen ska bokpaketet postas!

Kommentera

