Jag har testat läsplattor!

Bild från Skånskan.se

Som jag berättat har jag för jobbets räkning testat de två läsplattor som Adlibris och Bokus kom med för några veckor sedan. Här är resultatet!

En helt ytlig sak som jag ändå vill säga är att jag inte är riktigt så dubbelhakad och förkylt öppenmunnad som grodperspektivet i bilden gör mig. Eller den förkylt öppna munnen beror ju på att jag vid fototillfället ännu inte tillfrisknat från den dunderförkylning som jag nämner i artikeln…

Hur som helst är jag lite sugen på en läsplatta, fast såklart är jag mest sugen på en mycket dyrare variant som nämns här. Får se om jag vinner pengar någon gång…

Har du testat att läsa på läsplatta? Vad tycker du?

4 responses to “Jag har testat läsplattor!

  1. Intressant artikel.🙂

  2. Nej, jag har inte testat en läsplatta… det blir säkert så småningom.

  3. Pingback: Jag har testat läsplattor! | NUUT - svensk läsplatta

Kommentera

