Det är så logiskt..

.. det är klart man fattar varför jag vill vinna detta:

P.S Om man inte fattar så kan jag förklara att det är för att Lisas blogg är en av mina absoluta favoriter, och där har jag följt hur hon våndats med boktillblivandet parallellt med Rufusmysandet! Dessutom har jag smygläst lite, och tycker att det verkar minst sagt lovande (så lovande att jag hoppas över smygläsningsinläggen för att inte förstöra bokläsandet)!

4 responses to “Det är så logiskt..

  1. Pingback: Tweets that mention Det är så logiskt.. « En full bokhylla är en rikedom -- Topsy.com

  2. Jag gillar också Lisas blogg, läste den mycket när jag väntade Jon, men fortfarande tittar jag in där då och då.

    Går det bra med Ebbot?, barnen blir ju snart ett år, är svårt att förstå det.

  3. Vad fint, tack och bock och hurra!

Kommentera

