Ett vårskönt grönt paket…

…väntade mig när jag kom hem från semestern. Ett mycket bra paket som jag ska fota och skriva mer om så fort vi kommer iordning härhemma! Ettårsfirandee imorgon, med kalas på lördag minsann!

Så länge ett stort tack till min hemliga bokvän som jag inte har ngn aning om vem hon är.

2 responses to “Ett vårskönt grönt paket…

  1. Pingback: Tweets that mention Ett vårskönt grönt paket… « En full bokhylla är en rikedom -- Topsy.com

  2. Härligt att du tyckte om paketet

Kommentera

