Pocketkedjan: Hur går det?

Hej på er kedjedeltagare (och andra som råkar vara intresserade).

Hur går det för er? Är ni nöjda, funkar det som det ska? Är ni missnöjda med något? Det kan väl vara läge med en liten utvärdering i (typ?) halvtid?

Kommentera här (eller mejla mig på fullbokhylla@yahoo.se, men jag tycker nog det är bättre att vi gör detta inlägg till en allmän diskussionstråd!) nedan!

Jag har två saker som jag vill ta upp:

  • Det är en kedja. En av böckerna SKA komma från ett av dina egna bokpaket. Vi behöver väl inte vara benhårda på att det är just det senaste paketet, men man ska kunna se att boken kommit från en tidigare kedjedeltagare. Annars tycker i alla fall jag att poängen faller.
  • Vi ska skriva om böckerna vi läst. Här har jag själv varit dålig, så här är det lika mycket gnäll riktat mot mig som andra. Ska vi enas om att vi blir bättre på att berätta om böckerna vi läst när vi läst dem?

Idag på lunchen inhandlade jag förresten en av de två böcker som jag ska skicka vidare i nästa paket. Känns bra!

11 responses to “Pocketkedjan: Hur går det?

  1. Pingback: Tweets that mention Pocketkedjan: Hur går det? « En full bokhylla är en rikedom -- Topsy.com

  2. Jag är väldigt nöjd med pocketkedjan för egen del. Paketen kommer när de ska och innehållet har varit väldigt spännande – många böcker som jag annars aldrig hade kommit på att läsa. Men jag håller med om att det vore kul att få läsa mer om vad alla tycker om sina böcker.

  3. Jag är också väldigt nöjd. Har inte läst så mycket på sistone men har ändå skrivit om en bok från varje paket vilket väl får räknas som godkänt?

    Jag tycker helt klart vi kan fortsätta ett tag till.

  4. Nej, jag vet faktiskt inte om det kommer någon fler i serien. Man kan ju hoppas!

    Du får gärna vara med och prata om bokcirkelboken när det är dags för en chat.

  5. Nöjd, men lite förvirrad. Tur att Hanna var snäll nog att hjälpa mig med huruvida jag faktiskt skickat en bok eller bara tänkt göra det. Har fått bra böcker och läst en i varje paket. Skrivit har jag gjort, men jag undrar om jag verkligen talat om speciellt tydligt att de är pocketkedjeböcker.

  6. Jag är supernöjd med de böcker jag fått. Har läst alla i paket 1 och 2, men den här månaden har jag bara hunnit med en. Jag har dock inte bloggat om en, från paket 2, för den tänker jag jag skicka vidare till dig vid tillfälle (inte i paket 4). Nu ska jag bara köpa den nya bok du ska få i ditt fjärde paket, sen kommer det. Trevlig helg!

  7. Jag tycker det funkar bra! Har tyvärr inte hunnit läsa någon av böckerna från förra paketet. Det är kul att få lästips på nytt sätt och det är roligt att skicka iväg böcker.

  8. Jag är mycket nöjd, även om jag har fått en bok jag redan hade och att sista bytet kom lite sent, jag har ändå hunnit läsa en av böckerna så den kommer jag att skicka vidare. Annars har även de böcker jag inte ens hade tanke på att läsa innan bytet passat mig bra./Camilla

  9. fullbokhylla

    Vad kul att så många är nöjda. Är det några problem hoppas jag att det känns ok att mejla mig. Hellre det än att sitta missnöjd och tyst!

  10. Pingback: Några tankar om Pocketkedjan « Bokstävlarna

  11. Mitt inlägg om Pocketkedjan blev så långt att jag skrev ett blogginlägg istället:
    http://bokstavlarna.wordpress.com/2010/05/17/nagra-tankar-om-pocketkedjan/

Kommentera

