Pocketkedja: Mitt fjärde paket

En grön påse i lådan igår. Jippi!

Det var tema den här gången, och ett roligt sådant!

Den bok som skickats vidare har varit hos många av mina pocketkedjekompisar och att se deras bloggadresser på försättsbladet gjorde mig omåttligt stolt över vad vad jag satt igång. Nu råkar jag ha läst just den boken (min pocketkedjevän har haft otur med det där!!) men det gör mig absolut ingenting för jag vet att den är bra och kan därför hålla kedjan intakt och låta även min mottagare få ta del av den i nästa paket!

Den andra boken hade jag inte läst, och inte hört talas om, så den är jag spänd över att sätta tänderna i!

2 responses to “Pocketkedja: Mitt fjärde paket

  1. Pingback: Tweets that mention Pocketkedja: Mitt fjärde paket « En full bokhylla är en rikedom -- Topsy.com

  2. Så bra att det kom fram. Det är svårt att pricka in båda böckerna, man får nöja sig med om hälften blir rätt😉

Kommentera

