Pocketkedjan: Sommaren 2010

Jag jobbar de sista skälvande timmarna innan semestern. Är toktrött för jag var bara tvungen att läsa ut 1222 över havet igår kväll, men jag ska nog överleva. Man lever ganska gott på att ha åtta lediga veckor (semester och föräldraledighet) framför sig!

Till er som är med i pocketkedjan vill jag bara säga att vi får ha tålamod med varandra i sommar! Själv skickar jag mitt nästa paket redan nu, så jag har det gjort men förvarnar redan nu om att jag kanske blir sen med nästa. Vi får helt enkelt ta det som det kommer, med semesterresor som tar en långt från brevlådan och lantställen långt från bokhandlar.

3 responses to “Pocketkedjan: Sommaren 2010

  1. Vad härligt det låter med åtta långa sköna sommarsemesterveckor!

  2. Hmm, hur ska vi göra med den poketkjedja jag är med i, vi har väl snart gått vägen runt???

    • fullbokhylla

      Ja du, måste försöka räkna efter. Ska skriva ett inlägg så får alla som är med i den kedjan komma med åsikter och besked!

Kommentera

