En första rapport: Blonde

Nu har jag läst ut den. Blonde av Joyce Carol Oates. Jag har velat läsa den så länge och nu är det gjort. Känns nästan lite tomt. Men bra. Jag ska skriva mer om den senare, när jag smält den!

Har ni det bra ute i sommaren? Jag har semester som ni kanske förstår, och för första gången i mitt liv betyder det inte obegränsad tid åt läsning. Men jag har det bra ändå. Jag och knatten och maken. Knatten älskar sin muminbok, det är jag mycket glad över!

5 responses to “En första rapport: Blonde

  1. Ah, ja, Blonde! Ligger i min läshög sedan alltför lång tid tillbaka. Lyssnade på P1 när läsecirkeln där läste den, mycket intressant.

  2. Jag ser fram emot att läsa mer om Blonde, jag kände lite samma sak när jag läst ut den, det kändes lite tomt. Jag saknade den mycket.

  3. Åh jag läser den just nu faktiskt🙂 Vi får se hur det blir innan det är klart!

  4. Ååh. Denna Blonde … lånade den en gång men hann inte börja läsa innan jag var tvungen att lämna tillbaka den. Måste nog investera …🙂

Kommentera

