Pocketkedja: En slut, en fortgår

Hej alla pocketkedjare!

För tydlighetens skull skriver jag ut det här: Den kortare kedjan, nummer 2, har nu skickat sina sista paket! Hoppas alla varit nöjda. Blogga gärna en sammanfattning och länka hit!

Kedja nummer 1 var längre, och har däför några paket kvar innan varvet är slut! Det blir ett augustipaket och ett septemberpaket också om jag inte räknat fel!

Själv har jag ännu inte fått mitt julipaket, men det kan bero antingen på att jag inte varit hemma på ett tag eller på att min pocketkompis är bortrest. Däremot hoppas jag att Cia fått paketet jag fick iväg när jag var hemom som hastigast!

5 responses to “Pocketkedja: En slut, en fortgår

  1. Har inte skickat mitt julipaket, vilket Hanna är informerad om. Har inte heller fått något. Kanske är det många som tror att vår kedja är avslutad också.

  2. Hej! Ledsen, paketet är mottaget, det kom precis innan vi åkte iväg på en resa och ena boken är redan läst 🙂 Nu är vi hemma igen, men jag har glömt att skriva om det.. Förlåt 😦

    • Bra! Hoppas du gillade den du läste! Gissar att det är den som skickats vidare – i så fall fick du säkert liksom jag en del ahaupplevelser, skratt och kanske nån tår!

  3. Paketet borde ligga hemma och vänta på dig, skickade det förra helgen 🙂

Kommentera

