Helt OT: My man!

Ni kan aldrig gissa vem jag sprang på när jag skulle äta lunch!

Jag har nästan alltid lunch med mig, men vi hade besök igår och det blev inga rester så idag gick jag till en salladsbar i närheten. Vem sitter där om inte fantastiske fantastiske Leonard Cohen!?! Galet, även om det inte är helt galet – han ska ju trots allt spela i Malmö imorgon.

Jag gjorde något jag aldrig gjort förut: bad om en autograf! Till mamma visserligen, men ändå. Nu i efterhand inser jag ju att jag borde tagit en bild, och en autograf till mig själv, men vafan. Det häftigaste är ju trots allt att jag hälsat på honom. Småpratat och försökt att inte verka alltför starstruck.. (tror jag lyckades sådär med den biten)

Får lägga in en favorit här, känner jag:

7 responses to “Helt OT: My man!

  1. Åh, så häftigt!
    Tänk att jag har hälsat på en som har pratat med honom?😉

  2. Du anar inte hur missnöjd jag är med att vi bokade lunch imorgon istället för igår!
    Men jag hade nog inte varit lika cool som du är jag rädd…

    • Det är ju bra om det v-e-r-k-a-r som att jag var cool… Haha! Du skulle hört hur jag babblade. Och kameran jag senare insåg att jag hade i väskan fick jag ju inte fram. Ska bli trevligt med lunch idag i alla fall, vem vet vem som dyker upp på Vår tids mat!

  3. Nej men oj, oj, oj. Storebror är döpt efter honom!!!

  4. Oj, det var stort! Jag hade varit jattenervos om jag var du, och kanske sagt nagot korkat om vilken min favoritlat ar, och sedan inte kunnat bestamma mig etc. och fjantat i all evighet!

  5. Vad häftigt! Verkligen en lunch att komma ihåg i framtiden! Modigt att våga be om autograf, och så coolt… Suckar beundrande…

    • Jag tänkte en stund innan jag vågade, men så insåg jag hur arg jag skulle bli på min själv om jag försatt den chansen… För att inte tala om min mamma, som ÄLSKAR Cohen. Hon vet inte om det ännu (hon är en usel bloggläsare, på gott och ont..) men idag ska hon få autografen – inramad!

Kommentera

