Bokmässeträff: del 2

Helena, Bokhora.se said on Häng på en bokbloggarträff på bokmässan! Del 2 (nu har vi bestämt plats)

August 6, 2010 at 6:20 am

In response to Karin Berg on August 5, 2010 at 4:39 pm:

Nu har vi bestämt att vi har vår bokbloggarträff  på ett café utanför bokmässan den 23/9. Mitt förslag är kl.16.00 och cafét är ett förslag från Emelie; Franks Coffe, södravägen 36. Så datum är den 23/9 på Franks Coffe klockan 16.00. Ni som vill hänga på den här bokbloggarträffen kan anmäla er här under kommentarsfältet direkt, […]

Kul med bloggträff! Finns det intresse för att fortsätta bloggträffen med lite starkare drycker och/eller mat framåt kvällningen (säg vid sex, halv sju-tiden, när ni fikat färdigt)? Vi på Bokhora har nämligen funderat på att ha en bokbloggarträff på torsdagskvällen, antingen på en restaurang på mässområdet eller någon mysig pub i närheten. (Förmodligen det sistnämnda om vi hittar lämplig lokal.) Återkommer med inlägg när det blir mer definitivt, men tänkte reka lite här om intresse finns.

See all comments on this post here.

6 responses to “Bokmässeträff: del 2

  1. Jag fikar gärna och en fortsättning på kvällen funkar också!

  2. Enligt O, kul! Jag ska börja reka mysiga pubar i närheten av mässan och återkommer med mer info i ett inlägg nästa vecka!

  3. Jag önskar att jag kunde vara med men kan inte! Det är sådana här gånger man önskar att man hade semesterdagar som man kunde ta ut!

  4. Hej!
    Vill bara säga att jag planerar en bokfrukost (öppet för alla, även icke-bloggare) på fredag 24 september kl 7.30 på ett fik nånstans nära mässan.

    Kolla in http://www.facebook.com/breakfastbookclub för mer info när det är klart!

    /petra

    • Kul! Ska diskutera mitt schema med kompisen jag bor på och bestämma mig. Annars ses vi säkerligen på mässan!

  5. Pingback: Ny bokblogg! | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

