Tävling om almanacka

Jag tror alltid att jag ska klara mig utan almanacka, i denna digitala tid, men i slutänden önskar jag alltid att jag hade en. Skulle jag vinna skulle min förstasida bli grön. Allt borde vara grönt!

Klicka på bilden för att vara med och tävla du också!

3 responses to “Tävling om almanacka

  1. Men jag har ju just beställt en… De är både fina och bra!!!

  2. Jag pratade med en kompis om det där. Jag behöver en almanacka som jag använder som lärare där mina lektionsplaneringar finns nedskrivna för varje dag. Vi har också en familjealmanacka på väggen hemma där vi skriver upp vad de olika familjemedlemmarna har för aktiviteter. Till sist använder jag telefonalmanackan till saker som frisörtider osv. Annars glömmer jag det.

Kommentera

